עיצוב גינות מודרני

עיצוב גינות פרטיות בסגנון מודרני מתאפיין בקווים עיצובים נקיים ואותנטיים והתייחסות מקסימלית לאיכות הסביבה ופתרונות תחזוקה יעילים.

שימוש במכלי שתילה, תאורת גן המבליטה פינות מיוחדות ובניית שבילי אבנים, מאפשר לקבל גינה בעלת קווים נקיים בשילוב טכנולוגיה מודרנית.

יחד עם זאת, כדאי לזכור שכאשר מדברים על “מודרני”, מדובר בעצם בסגנון “העכשווי”, טרנדים דינמיים אשר עשויים להשתנות בעתיד. על כן חשוב להתקשר עם איש מקצוע שמעודכן בכל המתרחש ובכל הטרנדים והחידושים בעולם אדריכלות הנוף ובתכנון גינות פרטיות מודרניות.

אנחנו ב”הדר לביא תכנון גינות פרטיות”, שואבים את מיטב השראתנו לעיצוב גינות דווקא מן הטבע עצמו, וזו תפיסה אשר לאחרונה הפכה לקו המוביל בעיצוב גינות מודרניות. הכוונה היא ליצירת “תחושה של אותנטיות”, שילוב של חומרים טבעיים בשילוב עם כלים טכנולוגיים, אשר מאפשרים לנו ליהנות משני העולמות – הבלטת יופיו של הטבע מצד אחד, וכן יעילות וחסכנות מצד שני, המתבטאת במינימום השקעה בתחזוקת הגינה וניצול יעיל וחסכני של מערכת ההשקיה.

עיצוב גינות בסגנון מודרני מתאפיין בשימוש באלמנטים כגון דקים תוחמים, צמחי בר אשר אינם דורשים טיפול מיוחד ומסוגלים להחזיק מעמד זמן רב, מכלי שתילה וכדומה. לכך מוסיפים גם פתרונות תחזוקה יעילים כגון טפטפות, מחשב חכם, חיישני תאורה ועוד. זה הסגנון המתאים לאוהבי השקט והפשטות ושאינם רוצים לעסוק יתר על המידה בתחזוקה השוטפת של הגינה.

סגנון עיצוב גינות זה מתאים במיוחד לבעלי גינה עם בריכת שחייה, אזורי ברביקיו או כל נישה בגינה בעלת יותר ממטרה אחת. על מנת להעצים את תחושת המודרניות ניתן לרהט את הגינה באביזרים ייחודים וריהוט תואם, כגון מזרקות, רהיטי מתכת ופינות ישיבה. הצבעים ירוק, אדום וכחול מתאימים במיוחד ומוסיפים חיים לגינה המודרנית.

כמו כן מומלץ לשקול יצירת משחקי תאורה שיספקו נגיעות של אלגנטיות ותחכום, פנסים אשר יצביעו על עץ זית, על מסלעה או לחילופין – אלמנט תאורה שיבצבץ מבין הצמחים בצבעים שונים ומגוונים.

עיצוב גינות פרטיות מודרניות מתאים במיוחד לגינות – גג ופנטהאוזים והוא אף הסגנון העיצובי המוביל בעיצוב גינות אלה. ביחוד הודות לשילוב בין פתרונות עיצובים מקוריים לבין מערכות השקיה ותחזוקה חכמות וחסכניות, שמאפשרות הנאה מקסימלית מהגינה.

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ללא כל התחייבות, נדבר על עיצוב גינות באופן כללי ופרטני ונסייע לכם לבחור את סגנון הגינה המתאים לכם ביותר, בהתאם למקום, התקציב והחלומות.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים