תהליך תכנון וליווי הפרויקט הקמת הגינה שלכם

אני מאמינה בליווי צמוד "יד ביד" לאורך כל הפרוייקט, משלב תכנון התשתיות בגינה, בחירת המוצרים והחומרים איתם נעבוד, את הספקים ואנשי מקצוע, קבלת הצעות מחיר ותיאום ציפיות ועד בחירת הצמחיה התאורה והריהוט בגן, בכל שלב ושלב אהיה שם לצידכם לייעץ, להדריך, לבחור ולפקח על הביצוע עד שתוקם גינת החלומות שלכם.

שלב ראשון – נפגשים בשטח

התהליך שלנו ביחד יתחיל בפגישת הכרות בשטח בו הגינה תקום. נעשה סיבוב ונכיר את התנאים המיוחדים שלכם מבחינת הבית, שטח הגינה, שכנים וסביבה ואשמע ממכם, מה אתם צריכים? מה אתם רוצים, על מה אתם חולמים?

בשלב הזה, יהיה מספיק נתונים לתת לכם הצעת מחיר.

במידה וההצעה מקובלת עליכם, נצא לדרך! 

שלב שני – התשתיות בגינה

בשלב הזה, נתכנן את איזורי הגינה ונגדיר איפה יהיה כל אלמנט התשתיות שאנחנו רוצים להניח בגינה כמו אינסטלציה, חשמל, גז, תקשורת, ריצוף, השקייה, שטחי גינון, חיפויים, גדרות, שערים, פרגולות או סוככים. תכנון מבני חוץ כמו מטבח חיצוני או מחסן ואלמנטים מיוחדים , היכן יעברו שבילי הגישה ועוד ותהיה לנו תוכנית פיתוח. 

תקבלו הדמיה ממוחשבת של שטח הגינה שלכם כך שתדעו בדיוק למה לצפות ואיך תראה הגינה שלכם.

לאחר אישור ההדמיה, נצא לדרך, נתחיל את ההכנות בשטח,  נבחר ונזמין חומרים ומוצרים ביחד ונקבל הצעות מחיר מאנשי מקצוע.

במשך השנים, בניתי קאדר של אנשי מקצוע איכותיים, מקצועיים וסבלניים שאני סומכת עליהם שיעשו את הטוב ביותר עבורכם ויתרמו לאווירה הכיפית של הקמת הגינה.

שלב שלישי – בחירת הצמחייה בגינה

תכנית מבט על צבעונית ומרשימה שבה אני מציגה את מיקום העצים, שיחים, עשבוניים, גינת צמחי תבלין/ירק וכו'. כולל מקרא המגדיר את שמות העצים והצמחייה הכנת כתב כמויות, סיור משתלה לראות ולהתרשם מהכל בוחרים יחד ויודעים בדיוק מה נכנס לגינה..

שלב רביעי – תאורה וריהוט בגינה

תכנית תאורת אווירה לגינה – בה אני מציגה את סוגי גופי התאורה ואת מיקומם בשטח הגינה.

כולל מקרא חשמל , סיור בחנות תאורה להתרשמות ובחירה, קבלת הצעות מחיר וכו'.

בחירת ריהוט ומוצרים נלווים להשלמת העיצוב שיתאימו למרחב הגינה,  לסגנון, להרכב המשפחה, לסגנון האירוח, טעם אישי של הלקוחות לצד איכות ונוחות.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים